laupäev, juuli 21, 2007

Tänukiri




...tublidele eesti naistele Katrele ja Margitile, kes tulid siia, tõid palavaima suveilma, külvasid mu nädala toredat seiklust ja toa meeldivat naiselikku segadust täis, tõid tatrahelbeid ja kondentspiima ja FHMi, ajasid minuga 30 kraadise ilmaga saunas naistejuttu ja käisid minuga päris klubitamist öises Bodensees ujumas, jagasid minu vaimustust vabaõhuooperis, vallutasid mägesid ja minu sõprade südameid, lasid mind mõnel ööl mu enda voodis magada, sõid mu külmkapi tühjaks ja ostid selle ära minnes jälle täis. Minu viimased ja armsaimad külalised Konstanzis, kelle äraminek tähistab minu jaoks pidude ja pillerkaari lõppu
ja LL.Mi nimelist kadalippu...

4 kommentaari:

Unknown ütles ...

Oled kõige kallim! Eestis varsti jälle näeme.
Musid sulle!

Maki

Mrs ütles ...

Oi, kui ilus pilt on see Maki ja mägedega :D

Unknown ütles ...

Liisi Liisi kas ma võin kohe asjad pakkida ja tagasi sinu juurde tulla? No kohe üldse ei taha siin paganama külmas Eestis olla ja no tööl ka mitte. Tahaks jälle puhata ja mängida!

Muide, igatsen kah sind.

PS. et kui luba on tulla, kas ma võin siis oma voodi ka kaasa võtta, noh et sa ei peaks oma voodit mulle andma? :P

Mari-Liis Viirsalu ütles ...

Vabalt, Kati, sa võid kõik siit lahkuvad eestlased ametlikult välja vahetada! Konstanz kuivab muidu kokku!
Ilma osas ei garanteeri-kohalike sõnul on seee kõige hullem suvi läbi aegade ("kõige hullem" vajab muidugi defineerimist - minu jaoks on mõned 23 kraadised päevad 30-35kraadiga võrreldes kõigest "värkendavad"!)